PawełZS3

Wariant tradycyjny

Obsługa klienta może odbywać się sposobem tradycyjnym, jednak taki wybór wymaga częstszych wizyt w naszej siedzibie niż w przypadku dowolnego wariantu e-obsługi, a co za tym idzie, wymaga poświęcenia większej ilości czasu na załatwienie danej sprawy.


E–obsługa

Klientom oferujemy różne warianty e-obsługi:


Wariant mieszany

Łączy w sobie cechy obsługi tradycyjnej oraz on-line. Klient ma możliwość wyboru, które usługi chce wykonywać zdalnie, a które w siedzibie firmy.

 

Wariant on-line

W tym wariancie cały proces obsługi odbywa się zdalnie, bez konieczności wizyt w naszej siedzibie.

 

Zachęcamy do kontaktu z nami, doradzimy wybór optymalnego rozwiązania.
Zachowując poufność i bezpieczeństwo możemy zaoferować, za pomocą Internetu, całodobowy dostęp do danych księgowych klienta.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl